Jitze&Maaike.reismee.nl

Laatste post uit Mexico!

Lieve familie, vrienden, (oud en huidige)collega´s en andere volgers,

Omdat wij op onze eerste stranddag in Tulum (Mexico) gruwelijk verbrand zijn en drie dagen de zon hebben moeten mijden, hebben we de laatste verhalen van onze (veel te korte!!) reis kunnen afmaken. Jullie boffen.
Maar nu is het genoeg, na een paar maanden soms op tijd maar meestal achter de feiten aanhollend verhalen plaatsen, stoppen we ermee.

We zijn toe aan vakantie!

Bedankt voor alle leuke reacties en het meegaan op onze reis, daar hebben we van genoten en ook steeds naar uitgekeken!

Hasta lunes o hasta pronto!
(tot maandag of tot snel)

Veel liefs Jitze & Maaike

Judith

Geniet nog van de laatste dagen..
Liefs Judith

Jessica

Leuk om jullie verhalen gelezen te hebben, geniet van jullie laatste dagen. En van het mooie weer. Liefs Jessica

Saskia

Lieve Maaike en Jitze,

Ik heb ook een inhaalslag gemaakt en de laatste verhalen gelezen. Jullie hebben wel een geweldige reis gemaakt volgens mij. Geniet nog even van de laatste dagen en tot maandag! Zin om jullie weer te zien.

Dikke kus en liefs, Sas

Loes

Geniet nog lekker even deze laatste dagen, dat hebben jullie zeker verdiend na al dat harde (schrijf)werk:-). Tot gauw straks in NL, dikke kus!

Rianne

Geweldig om jullie verhalen te lezen. Jammer dat het afgelopen is! geniet nog lekker van deze laatste dagen.
Liefs Rianne

Harmen

Nog een goede terugreis toegewenst!

tot snel

Eefke

Bedankt voor de mooie verhalen! Super veel zin jullie weer te zien!!! Dikke kussen

hanny

bedankt voor deze mogelijkheid om jullie te volgen. wat hebben jullie veel meegemaakt. wij wensen jullie straks een behouden vlucht en hopen jullie zeer binnenkort live te zien. beide een dikke kus/knuf, hanny en theo