Jitze&Maaike.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Lieve allemaal welkom op ons reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf september zul je hier regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar weons bevinden en waarwezijngeweest!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Berichtjes zijn natuurlijk meer dan welkom, erg leuk om te lezen als we weg zijn!

Leuk dat je met ons meereist!

Liefs,

Jitze & Maaike

Reacties

Reacties

hanny

hoi jitze maaike, wens jullie een goede reis. ben benieuwd naar jullie verhalen en foto's.

veel liefs, hanny

Saskia

Gelukkig duurt het nog even voor jullie gaan ;-)
Maar hoop natuurlijk dat het een geweldige reis wordt!!

Liefs, Sas

Geke en Ludie

Hallo lieve luitjes,

Mooi dat jullie ons op de hoogte willen houden van jullie wederwaardigheden. Veel sterkte en wijsheid bij de voorbereidingen en als het dan zo ver is....... goede reis!!!

Papa Herman

ik kan niet wachten tot jullie weer terug zijn. maar toch wens ik jullie nu alvast heel veel plezier. voor die tijd zien we elkaar nog regelmatig, vermoed ik.

Zusje Femke

Ga jullie zoooo missen:( :(
tog heel veel plezier
xxxxxxxxxxxxx

Lisanne, Annette en Femke

Lieve Maaike en Jitze,
Wij hopen dat het jullie bevalt in Buenos Aires!!
Kunnen jullie al een beetje Spaans??
jullie huisje bevalt ons heel erg goed en is in goede handen;) ik hoop dat jullie minder regen hebben dan wij, al zal het bij jullie wel wat kouder zijn dan bij ons haha. We wachten met smart op jullie reis update!! veel liefs!!!

Eefke

He lievies,
Ik kijk elke dag wel een paar keer of er al bericht is van jullie;) Wat een drammer he! (niks van aantrekken!) Ik denk veel aan jullie, hoe gaat het daar?
Oh het regent en regent hier maar door, zelfs een kleine aardbeving geweest gisteren! Ik heb er niets van gevoeld hoor. Dus jullie hebben niets spannends gemist;)
Dikke kussen en veel liefs van ons

sya

Hoi hoe is de cursus Spaans gegaan? En lukt het om de weg te vinden in die grote stad. Succes Sya

theo (ken je meer theo's? ik ben oom)

tjongejonge, wat 'n coole kant v/d globe zijn jullie aan 't betrotten zeg, waanzinnig. rugzak vol indrukken mee op reis: dat wordt sjouwen in de loop der tijd - die wordt immers almaar voller.
ik wens jullie heel veel plezier en genietzucht. enjoy!

Geke en Ludie

Hallo globetrotters,

Goed dat jullie ondanks de digitale tegenslagen ons toch nog verblijdden met een dusdanig verslag dat we nog het gevoel hebben met jullie mee te reizen. We zien uit naar het volgende verslag (mèt foto's).

Goodgoan en hasta la pasta.

tonny de vries

moi jitze en maaike ik ben eindelijk eens op jullie site vind het erg leuk ga zo door een geniet van jullie vakantie groeten tonny en manon

tonny&manon

De aller beste wensen!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!